Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Eethuis Sevil Ali Baba. Meer weten? Ontdek meer
M
25 jun 2026 om 22:04
corba ve yemekler cok lezzetliydi. ellerinize saglik. cok tesekkur ederiz. a.razi olsun. :)
Ger
25 jun 2026 om 16:14
Altijd goed en niet duur. ik heb nu weer alle sausen gekregen.
Bepaalde bezorgers hebben er lak aan dat je niet al die sausen binnen krijgt
maar ik bel ze nu op.
van
24 jun 2026 om 21:36
veel vertraging
jeroen
23 jun 2026 om 14:48
zo zonde het eten was niet vers en heb de buikloop er van gekregen dit is al de tweede keer nu nooit meer
Younes
23 jun 2026 om 3:30
Eten was lekker Warm En Cola was lekker Koud
Jacqueline
22 jun 2026 om 18:38
goed soepje had er alleen geen brood bij