Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Eethuis Sevil Ali Baba. Meer weten? Ontdek meer
Rachid
27 jun 2026 om 21:23
Eten was netjes verpakt en heerlijk. Bezorger zeer vriendelijk en snelle bezorging.
Redouan
27 jun 2026 om 8:17
2uurtjes wachten op eten
Kristian
26 jun 2026 om 21:19
Ik blijf het zeggen beste shoarma van Amsterdam bestel 2 x in de week
Kristian
26 jun 2026 om 21:18
Smaakte super beste shoarma alles
T
26 jun 2026 om 20:53
Bestellen hier vaker, lekker eten! Altijd super warm nog bij bezorging! En ook nog eens snelle levering! Goeie porties!
M
25 jun 2026 om 22:04
corba ve yemekler cok lezzetliydi. ellerinize saglik. cok tesekkur ederiz. a.razi olsun. :)
Ger
25 jun 2026 om 16:14
Altijd goed en niet duur. ik heb nu weer alle sausen gekregen.
Bepaalde bezorgers hebben er lak aan dat je niet al die sausen binnen krijgt
maar ik bel ze nu op.